Služby pro Společenství vlastníků jednotek a Bytová družstva
Ekonomická oblast
- vedení účetnictví, zasílání výkazů na Finanční úřad,
- vedení mzdové agendy,
- zpracování předpisů plateb,
- zpracování podkladů pro SIPO výběry plateb prostřednictvím služby SIPO,
- kontrola a evidence plateb jednotlivých vlastníků,
- upomínání pohledávky u dlužníka, aktualizování evidence dlužníků,
- zpracování podkladů pro soudní vymáhání dlužných plateb,
- kontrola dodavatelských faktur a jejich úhrada z účtu domu,
- sledování termínů periodických plateb,
- vyhodnocování provozních nákladů, zejména analýza “fondu oprav”,
- zpracování podkladů pro odečty vodoměrů,
- zpracování podkladů pro odečty poměrových měřidel na topných tělesech (ITN),
- zpracování ročního vyúčtování služeb spojených s užíváním jednotek.
Technická oblast
- zajištění oprav a technické údržby společných částí domu na základě rozhodnutí společenství,
- zpracování podkladů pro poptávkové řízení na revitalizace domů, rekonstrukce rozsáhlejší opravy,
- zajištění pojištění domu,
- zajištění pravidelných revizí a kontrol v daných periodikách a následně zajištění odstranění revizních závad,
- zajištění nepřetržité havarijní služby (voda, topení, plyn, elektro, výtahů, a dalších).
Administrativní oblast
- převzetí dokumentace u stávajícího správce na základě zplnomocnění,
- evidence vlastníků jednotek, družstevníků; evidence osob užívající jednotlivé jednotky
- příprava smluv s dodavateli služeb (dodávka vody, tepla, elektrické energie, výtahů, úklid domu, odvoz odpadů, a podobně...),
- zajištění ustanovující schůze u notáře včetně vzorových stanov,
- zajištění organizace schůze shromáždění vlastníků a bytových družstev,
- zajištění běžné agendy společenství vlastníků jednotek.